Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

Σκούφοι για τα πολλά κρύα

Ακόμη δεν μπήκε το φθινόπωρο καλά καλά, ο καιρός καλοκαιρινός και εγώ τελειώνω σκουφάκια για τα χιόνια και τους παγετούς. Αφού είδα και απόειδα ότι δεν πρόκειται τα καλοκαιρινά μου πλεκτά να ολοκληρωθούν φέτος, είπα να ξεκινήσω τα χειμωνιάτικά οπότε μόλις μπουν τα πρώτα κρύα να είμαι πανέτοιμη, όχι εγώ ακριβώς δηλαδή, αλλά η κόρη μου!!! Εχω βέβαια σε εκκρεμότητα και κάποια πλεκτά από την άνοιξη (για τον χειμώνα τον περσινό προορίζονταν αλλά φθάσαμε στο τώρα)
Δύο σκουφάκια με super bulky νήμα (διαφορετικού χρώματος) και βελόνες νο 12 και ιδού το αποτέλεσμα





3 σχόλια:

Κική Κωνσταντίνου είπε...

πανεμορφοι σκουφοι! χουχουλιαρηδες θα ελεγα! :)

εσυ εισαι στη φωτο; εισαι μια κουκλα!!! <3

Σοφία Ζ. είπε...

Ευχαριστώ πολύ ΕΚΦΡΑΣΟΥ, η κόρη μου είναι στη φωτογραφία. Χαχαχα. Ακολουθώ την παροιμία "Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν" και μες στη ζέστη εγώ ετοιμάζω τα χειμωνιάτικα (!!!!!!!!)

Μαρία είπε...

...τα λατρευω τα σκουφια..και εβαλες ομορφα χρωματα..χαρουμενο Φθινοπωρο..φιλια..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...